Komunikace firmy prostřednictvím sítě Internet – Ing. Eva Dedková
Ing. Eva Dedková
Bakalářská práce
Komunikace firmy prostřednictvím sítě Internet
Communication of a company through Internet network
Anotace:
Ve své práci se autorka zabývá hodnocením a analýzou komunikace firem prostřednictvím Internetu se zaměřením na internetovou prezentaci. Poznatky získané z analýz SWOT, point-to-point a teorie omezení, rozboru marketingové komunikace a webových stránek jsou prakticky aplikovány na vybrané firmě Srba. Výsledkem práce je návrh a vytvoření nové internetové prezentace, která by měla usnadnit a zefektivnit …víceAbstract:
In this work author deals with classification and analysis communication of companies through the Internet with a view to internet's presentation. Knowledge gained from analysis SWOT, point-to-point and Theory Of Constrain, study of marketing communication and web pages is practically applied on chosen company Srba. The result of this work is blueprint and creation of a new internet presentation, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gk534/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 7. 2007
- Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomické informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Internetová prezentace motocyklového týmu
Ondřej Gadatsch -
Internetová prezentace mateřských, základních a středních škol vybraného kraje
Vendula JUREČKOVÁ -
Internetová prezentace základní školy
Nikola LIPKOVÁ -
Bohemian Rhapsody – vývoj mediální prezentace skupiny Queen v České republice
Jakub Tesařík -
Internetová prezentace města HK pro mladé
Lukáš Knotek -
Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu
Tomáš Cafourek -
Analýza hotelové internetové prezentace s implementací změn a následným vyhodnocením
Lenka Suchomelová