Rozvoj prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností – Mgr. Michaela Krůpová
Mgr. Michaela Krůpová
Bachelor's thesis
Rozvoj prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností
The development of prosodic features of language by children with communication disorders
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je možné ovlivnit prozodické faktory řeči u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku pravidelným a cíleným procvičováním. Respondenty kvalitativního výzkumu tvořilo pět dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností, se kterými byla prováděna …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with development of prosodic features of speech by children with communication disorders. The main aim of this thesis was to find out if it is possible to affect prosodic features of speech in preschool children with communication impairment by regular and focused practicing. Qualitative research was found out on five preschool children with communication ability disorder. With …moreKeywords
řeč narušená komunikační schopnost prozodické faktory řeči melodie tempo hlasitost rytmus řeči dítě s narušenou komunikační schopností dítě předškolního věku speech communication disorders prosodic features of speech melody volume rhythm of speech child with communication disorders preschool child
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/go2m1/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Jana Imrichovská
- Reader: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Organizace S.T.O.P., její charakteristika a její role v práci s dětmi s narušenými sociálními vazbami
Andrea VANDOVÁ -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová