Miroslava Čejková

Bachelor's thesis

Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"

Analysis of the impact of social campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"
Abstract:
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Abstract:
Thesis is devoted to analyzing the social impact of the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" Its objective is to evaluate the success of the campaign and its impact on drivers. The theoretical part contains information about social marketing, its differences and development. The practical part focuses on the Road Safety Department, Accident statistics and the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" The thesis also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Monika Kristlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21884

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management