Martina Čapková

Diplomová práce

Možnosti marketingové orientace ve farmacii

Specifics of Pharmaceutical Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of pharmaceutical marketing. Pharmaceutical marketing uses many usual marketing techniques, but it has also its typical characteristics. The thesis focuses on those specifics. It deals with the various tools of marketing and communication mix and their specific characteristics in relation to the pharmaceutical marketing. The thesis summarizes the theoretical literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Věra Štěpánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31187