Bc. Kristína Krchová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for particular enterprise. The thesis is divided into two main parts. The first of them is theoretical part which consists of description of the marketing plan and its structure. The structure of the marketing plan includes situation analysis, SWOT analysis followed by creating marketing goals, marketing strategy, establishing the …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce je vypracovanie marketingového plánu pre konkrétny podnik. Práca je rozdelená do dvoch hlavných častí. Prvou z nich je teoretická časť, ktorá je vytvorená popisom marketingového plánu a jeho jednotlivých častí. Štruktúra marketingového plánu sa skladá zo situačnej analýzy, z nej vyplývajúcej SWOT analýzy, následného stanovenia marketingových cieľov, marketingovej stratégie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management