Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě – Jiří PETR
Jiří PETR
Bachelor's thesis
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Effective use of sale promotion in retail
Abstract:
Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli …moreAbstract:
Retail sale promotion is a specific discipline of marketing communications. Although we may not realize, we are dealing with it in the retail environment almost daily. The sale promotion is becoming increasingly important in the communication mix. In today?s highly competitive environment, where producer can hardly differentiate their brands from com-petitor one?s, it is difficult to attract customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18712
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETR, Jiří. \textit{Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/683f48/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETR, Jiří. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl