Gender stereotypy v televíznej reklame – Ivana Smoleňová
Ivana Smoleňová
Bachelor's thesis
Gender stereotypy v televíznej reklame
Gender stereotypy v televizní reklamě
Anotácia:
Tahle práce obsahuje základní porovnání mužských a ženských postav v televizních reklamách vysíláních v České republice. Zaměřuje se na jejich stereotypní zobrazování v závislosti na povaze prezentovaného produktu s rozdělením na produkty stereotypně považované na mužské a ženské. V první -- teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se dané oblasti, které jsou potřebné na komplexní porozumění …viacAbstract:
This study contains basic comparison the status of women and men in television advertising in Czech Republic. It focuses on stereotypic presentation of each gender depending on the type of product presented and on dividing products into two groups each stereotypically regarded as a men's and woman's products . In the first part -- theoretical part, I define basic definitions connected with this area …viacAbstract:
Táto práca obsahuje základné porovnanie mužských a ženských postáv v televíznych reklamách vysielaných v Českej republike. Zameriava sa na ich stereotypné zobrazovanie v závislosti na povahe prezentovaného produktu s rozdelením na produkty stereotypne považované za mužské a ženské. V prvej - teoretickej časti práce definujem základné pojmy dotýkajúce sa danej oblasti potrebné pre komplexné pochopenie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22221
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22221
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
Chunyan LIU -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Gender Stereotypes in Fairy Tales
Alena Veselá -
Time to Let it Go: Redefining Gender and Social Stereotypes in Disney's <i>Frozen</i>
Veronika Vargová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník