Michaela Potměšilová

Bachelor's thesis

Budování značky a aplikace online marketingu

Brand building and online marketing application to the brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie na nově vzniklou značku. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na terminologii při budování značky a proces tvorby online marketingové strategie. V praktické části je provedena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Dále obsahuje rozhovor, pozorování, data vybrané společnosti a její privátní značky. Na základě …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of an online marketing strategy for a newly established brand. The thesis is divided into two parts. The first part describes the terminology used in brand building and the process of creating an online marketing strategy. The practical part discusses a situational swot analysis and porter's five forces model made by the author of this thesis. It also includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní