Budování značky a aplikace online marketingu – Michaela Potměšilová
Michaela Potměšilová
Bachelor's thesis
Budování značky a aplikace online marketingu
Brand building and online marketing application to the brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie na nově vzniklou značku. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na terminologii při budování značky a proces tvorby online marketingové strategie. V praktické části je provedena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Dále obsahuje rozhovor, pozorování, data vybrané společnosti a její privátní značky. Na základě …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of an online marketing strategy for a newly established brand. The thesis is divided into two parts. The first part describes the terminology used in brand building and the process of creating an online marketing strategy. The practical part discusses a situational swot analysis and porter's five forces model made by the author of this thesis. It also includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k6mpn/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová