Richard KRUTZKY
Master's thesis
Webová analytika a reklamní kampaně PPC
Web Analytics and PPC advertising campaigns
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Webová analytika a reklamní kampaně PPC" má za cíl zhodnotit stav konkrétních internetových stránek a určit východiska pro nasazení reklamních kampaní v systému PPC. V úvodu práce je nejprve teoreticky rozvedena podstata metod sloužících pro měření návštěvnosti a získávání dat o návštěvnících. Další část se zabývá implementací analytického nástroje a opodstatněním daných kroků …moreAbstract:
This diploma thesis named "Web analytics and advertising campaign PPC" aims to evaluate the situation of specific web pages and to determine the basis for using advertising campaigns in PPC system. In the introduction the thesis theoretically elaborates the nature of methods used for attendance measurement and for data acquisition about the visitors. The next part deals with the implementation of analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Šperk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUTZKY, Richard. \textit{Webová analytika a reklamní kampaně PPC}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/68k32u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUTZKY, Richard. Webová analytika a reklamní kampaně PPC. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová