Způsoby pohybu ve virtuální realitě a jejich vliv na chování uživatelů – Bc. Nikola Pavlačková
Bc. Nikola Pavlačková
Bakalářská práce
Způsoby pohybu ve virtuální realitě a jejich vliv na chování uživatelů
Virtual reality motion platforms and users behaviour
Anotace:
V posledních letech zaznamenala virtuální realita výrazný pokrok při interakci s počítačem a vizualizací informací obecně. Bakalářská práce se zabývá rešerší způsobů pohybu ve virtuální realitě od nejjednodušších (myš, klávesnice) až po v současnosti nejpokročilejší, mezi něž řadíme různé náhlavní soupravy s controllery a snímací zařízení. Dále práce zkoumá vliv jednotlivých prostředků interakce s …víceAbstract:
In recent years, virtual reality has seen significant development in the areas of interaction with computer and visualization of information in general. The bachelor thesis examines methods of movement in virtual reality from the simplest ones (mouse, keyboard) to the present day’s most advanced ones, among which we count various headsets with controllers and sensors. The work also investigates the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fs35n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Kubíček, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie a kartografie / Geografická kartografie a geoinformatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh psychofyziologické laboratoře a experimentů pro výzkum interakce člověk-světlo v kontextu dopravní bezpečnosti
Ladislav Stanke -
Protein–proteinové interakce významné při neurodegenerativních chorobách
Petr Louša -
Elektronické experimenty ve virtuální a v reálné laboratoři - příprava podkladů pro výukový materiál
Antonín HRUBÝ -
Testing environment for user studies of distorted triangle meshes in virtual reality
Petr ŠROUB -
A system for editing triangle mesh sequences with time-varying connectivity
Zuzana KÁČEREKOVÁ -
Examining Motion Sickness in Virtual Reality
Roman Lukš -
Folk Dance Step Analysis and Classification in Virtual Reality
David Zelníček -
Strategický rozvoj pohybového studia 4pohyb Otice
Markéta SMOLEŇOVÁ