Bc. Toan Le Nguyen
Bachelor's thesis
Terorismus a nová média
Terrorism and new media
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou symbiózy mezi terorismem a novými médii, jakožto aktuálním komunikačním i propagačním nástrojem. Nová média od dob útoku na věže Světového obchodního centra v New Yorku změnila celkový pohled na terorismus. Práce zkoumá důvody a způsoby využití nových médií perspektivou propagandy, mediálním pokrytím teroristických kauz i možnostmi prevence a boje proti terorismu …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the symbiosis between terrorism and new media as a current communication and promotional tool. The new media has changed its general view on terrorism since the attack on the towers of the World Trade Center in New York. The thesis explores reasons and ways of using the new media through the perspective of propaganda, the media coverage of terrorist causes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t15uf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková