Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů – Bc. Marie Hepnárková
Bc. Marie Hepnárková
Master's thesis
Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů
Primary School Teacher´s Assistant´s Role from the View of the Teacher´s Assistants Themselves as Well as the Teachers
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na asistenta pedagoga a jeho úlohu na základní škole. V teoretické části jsou nejprve definovány základní pojmy týkající se vzdělávání, žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, asistenta pedagoga a jeho spolupráce s učitelem. Cílem práce je odpovědět na otázku, jaká je úloha asistenta pedagoga na základní škole. Empirická část se pomocí kvalitativního šetření snaží blíže …moreAbstract:
The dissertation thesis focuses on a teacher's assistant and his role in elementary school. In the theoretical part basic terms related to the education of children with special educational needs, the teacher's assistant and his cooperation with the teacher are defined. The main goal of the dissertation is to answer a question, what the role of the teacher's assistant in elementary school is. Empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2016
- Supervisor: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEPNÁRKOVÁ, Marie. \textit{Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2016. Available from: https://theses.cz/id/68vymi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hepnárková, Marie. Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2017 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / Resocialization Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ