Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů – Bc. Marie Hepnárková
Bc. Marie Hepnárková
Diplomová práce
Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů
Primary School Teacher´s Assistant´s Role from the View of the Teacher´s Assistants Themselves as Well as the Teachers
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na asistenta pedagoga a jeho úlohu na základní škole. V teoretické části jsou nejprve definovány základní pojmy týkající se vzdělávání, žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, asistenta pedagoga a jeho spolupráce s učitelem. Cílem práce je odpovědět na otázku, jaká je úloha asistenta pedagoga na základní škole. Empirická část se pomocí kvalitativního šetření snaží blíže …víceAbstract:
The dissertation thesis focuses on a teacher's assistant and his role in elementary school. In the theoretical part basic terms related to the education of children with special educational needs, the teacher's assistant and his cooperation with the teacher are defined. The main goal of the dissertation is to answer a question, what the role of the teacher's assistant in elementary school is. Empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hepnárková, Marie. Úloha asistenta pedagoga na ZŠ z pohledu asistentů a pedagogů. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2017 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ