Bc. Tereza Hyšková
Bakalářská práce
Influencer marketing
Influencer marketing
Anotace:
HYŠKOVÁ, Tereza. Influencer marketing. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze: 2021. Celkový počet stran: 66 Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat, jak české firmy využívají influencer marketing. Práce se řídí hypotézou H1: Nadpoloviční většina firem zapojených do dotazníkového šetření využívá influencer marketingové kampaně a hypotézou H2: 75 % firem hodnotí spolupráci s …víceAbstract:
HYŠKOVÁ, Tereza. Influencer marketing. [Bachelor thesis] Institute of Hospitality Management in Prague: 2021. Total pages: 66 The presented bachelor thesis aims to analyze how Czech companies use influencer marketing. It follows hypothesis H1: More than half of the companies involved in the questionnaire survey use the influence of the marketing campaign and hypothesis H2: 75 % of companies evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/z4vbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Placené spolupráce v oblasti online sociálních sítí
Nikola Baborovská -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová