Bc. Alžběta Litvanová

Master's thesis

Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál

Communication Strategy for Chosen Youtube Channel
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány …more
Abstract:
The goal of the thesis is creating concrete communication strategy for increasing viewership of starting Youtube channel named Bety Lit., which´s goal is spreading knowledge about Christianity. Theoretical part is focused on studying literature and presents summary of the facts, that influence the success of the channel. The problematics of Youtube marketing, making and evaluating a campaign are presented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Litvanová, Alžběta. Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications