Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál – Bc. Alžběta Litvanová
Bc. Alžběta Litvanová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Communication Strategy for Chosen Youtube Channel
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány …moreAbstract:
The goal of the thesis is creating concrete communication strategy for increasing viewership of starting Youtube channel named Bety Lit., which´s goal is spreading knowledge about Christianity. Theoretical part is focused on studying literature and presents summary of the facts, that influence the success of the channel. The problematics of Youtube marketing, making and evaluating a campaign are presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LITVANOVÁ, Alžběta. \textit{Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/699lc2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Litvanová, Alžběta. Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Leila Ataieva -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Tomáš Pánek -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Příprava marketingové a on-line strategie pro firmu České Fusekle
Veronika Kramlová