Možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků připravujících programy v přírodě – Bc. Václav Uzel, DiS.
Bc. Václav Uzel, DiS.
Bakalářská práce
Možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků připravujících programy v přírodě
Opportunities for lifelong learning of teaching staff preparing programs in the wild
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na profesi pedagogů připravující a realizující výchovně vzdělávací programy v přírodě pro děti ve věku 3 až 12 let. Teoretická část je věnována vymezení profese a základnímu rozdělení vzdělávacích možností pro její zástupce a zájemce o ni. V empirické části jsou sledovány oblasti rozvoje pedagogů v přírodě pro možné další vzdělávání. Za tím účelem byl mezi odbornou veřejností …víceAbstract:
This study is focused on profession of educators preparing and implementing educational programs in nature for children aged 3-12 years. The theoretical part is devoted to defining the profession and sorting of basic educational opportunities for its representatives and those interested in. In the empirical part is tracked development of educators in the wild for possible further education. For this …víceKlíčová slova
Další vzdělávání celoživotní učení osobnostní rozvoj osobnostně sociální rozvoj OSV pedagog v přírodě lesní mateřská škola skauting woodcraft klíčové dovednosti praktické dovednosti přežití v přírodě Lifelong learning training personality development educator nature wild forest kindergarten scouting key skills practical skills survival skills
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qu4ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Hry pro osobnostně sociální rozvoj
Hana VŠETULOVÁ -
Osobnostní rozvoj na kurzech zážitkové pedagogiky
Martin Krpec -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit
Markéta HARLASOVÁ -
Adventure Therapy jako alternativní terapeuticko ? formativní prostředek pro osobnostně sociální rozvoj osob se speciálními potřebami
Lucie KELLEROVÁ -
Využití prvků dramatického umění pro osobnostně - sociální rozvoj jedinců s duševním onemocněním
Marie Pašková -
Lesní mateřské školy a jejich vliv na rozvoj osobnosti dítěte
Eva ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová