Bc. Jiří VACULÍK
Diplomová práce
Erotika a sex v reklamě
Erotic and Sexual Elements in Advertising
Anotace:
Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka …víceAbstract:
This thesis is focused on using erotic and sexual elements in contemporary Czech outdoor, Internet and advertising campaigns. Theoretical part of this thesis brings brief description of the evolution of advertising and the current state of advertising regulation and self-regulation. The theoretical part also contains a view of psychological aspects of using erotic and sexual elements in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18619
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACULÍK, Jiří. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Naprosto nepřípustné, ale velmi úspěšné: Pornografie, erotika a sex ve veřejném diskurzu po roce 1989.
Veronika Lengálová -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Využití motivů erotiky a sexu v propagaci na sociálních sítích
Quynh Anh VUONG -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
Pojatie erotiky a sexu v dielach V. Jerofejeva a V. Sorokina
Oxana Bukajeva -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
Linda Dvořáková