Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích – Ing. Tereza Strychová
Ing. Tereza Strychová
Bakalářská práce
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Sex and Erotica Like a Supporting Subject of Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využití motivů (symboliky, tematizací) sexu a erotiky jako podporujících témat marketingových komunikací. Zabývá se problematikou použití těchto motivů jakožto specifických marketingových témat, jejich obměnami a také vymezuje rozdíl mezi erotikou a pornografií. Záměrem je objasnit ambivalenci lidí vůči této tématice, pokusit se vymezit hranici mezi explicitním traktováním …víceAbstract:
The bachelor's thesis is about usage of sexual and erotic motives (symbolism, thematization) like supporting subjects of marketing communications. It is linked to a dilemma of usage of these motives as specific marketing themes, its modifications and it is also defining differences between erotica and pornography. The purpose is to clarify people’s ambivalence to this subject, to try to define a border …víceKlíčová slova
sex erotika marketing symbol symbolika tematizace pornografie archetyp archetypální metamorfóza kazuistika marketingový mix produkt reklama znak marketingová komunikace sémiotika erotica symbolism pornography archetype archetypal metamorphism casuistry marketing mix product advertisement sign marketing communications semiotics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cy0xj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová