Bc. Jiří VACULÍK
Master's thesis
Erotika a sex v reklamě
Erotic and Sexual Elements in Advertising
Abstract:
Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka …moreAbstract:
This thesis is focused on using erotic and sexual elements in contemporary Czech outdoor, Internet and advertising campaigns. Theoretical part of this thesis brings brief description of the evolution of advertising and the current state of advertising regulation and self-regulation. The theoretical part also contains a view of psychological aspects of using erotic and sexual elements in advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier:
18619
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACULÍK, Jiří. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Naprosto nepřípustné, ale velmi úspěšné: Pornografie, erotika a sex ve veřejném diskurzu po roce 1989.
Veronika Lengálová -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Využití motivů erotiky a sexu v propagaci na sociálních sítích
Quynh Anh VUONG -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
Pojatie erotiky a sexu v dielach V. Jerofejeva a V. Sorokina
Oxana Bukajeva -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
Linda Dvořáková