Bc. Jiří VACULÍK

Master's thesis

Erotika a sex v reklamě

Erotic and Sexual Elements in Advertising
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka …viac
Abstract:
This thesis is focused on using erotic and sexual elements in contemporary Czech outdoor, Internet and advertising campaigns. Theoretical part of this thesis brings brief description of the evolution of advertising and the current state of advertising regulation and self-regulation. The theoretical part also contains a view of psychological aspects of using erotic and sexual elements in advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18619

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACULÍK, Jiří. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications