Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat – Bc. Štěpán Kuba
Bc. Štěpán Kuba
Bachelor's thesis
Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat
Distribution as a Key Study of Economic Localization: Case Study from White Carpathian
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá distribucí jako klíčovým problémem v ekonomické lokalizaci. S využitím případové studie, zaměřené na dvě environmentálně orientované organizace a šest drobných podnikatelů z Bílých Karpat, diskutuje strategie, které jsou využívány pro úspěšnou distribuci regionálních produktů. Až na pár výjimek většina zkoumaných subjektů distribuuje své výrobky převážně v regionu Bílých …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with distribution as a key issue in economic localization. Based on the case study of two environmental organizations and six small enterprises from the White Carpathians it discusses strategies used for effective distribution of regional products. Most of the examined subjects distribute products mainly in the White Carpathian region, but there are some exceptions. The most …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s257s/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: RNDr. Naděžda Johanisová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBA, Štěpán. \textit{Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/6a7yox/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Environmental Humanities / Environmental Studies
Theses on a related topic
-
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Alternativní distribuční kanály – důležitá cesta prodeje i péče o klienty
Dominika Dušková -
Distribuční strategie podniku
Michal SEDLÁČEK -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA