Analýza a návrh mediálního plánu SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim – Petr Klimeš
Petr Klimeš
Bachelor's thesis
Analýza a návrh mediálního plánu SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim
Analysis and proposal of media plan of SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat mediální plán SOŠ a SOU obchodu a služeb a sestavit nový, co možná nejvhodnější mediální plán. V první části této práce jsem se pokusil (za pomoci odborné literatury) o charakteristiku a vysvětlení mediálního plánu, jeho využití v propagaci, komunikaci a medializaci v obecné rovině. V další části jsem vyhodnotil současný mediální plán školy a na základě získaných …moreAbstract:
The aim of this master thesis was to analyse the media plan of ??SOŠ a SOU obchodu a služeb?? and to create a new suitable media plan. In the first part of this work I tried (with the use of professional literature) to define and explain the media plan, its usage in promotion, communication in general. In the following part I analysed the present media plan of the school and created a concept of my …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2009
- Supervisor: Jiří Skoumal
- Reader: Lenka Bartková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMEŠ, Petr. \textit{Analýza a návrh mediálního plánu SOŠ a SOU obchodu a služeb Chrudim}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Fakulta tělesné kultury. 2008. Available from: https://theses.cz/id/6afle0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBachelor programme / field:
Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství
Theses on a related topic
-
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
Tereza Hanzlíčková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Simona Hanzlíková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová -
Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiích
Jana REIFOVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Benjamín Červený -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá