Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR – Bc. Eva SKOKÁNKOVÁ
Bc. Eva SKOKÁNKOVÁ
Diplomová práce
Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR
Introductory phase of marketing research of shoppers´consumer behaviour in the discount stores in the Czech Republic
Abstract:
This diplom athesis deals with the suggestions of the marketing research of consumer behaviour of shoppers in the discount stores in the Czeech Republic. The suggestions refers to the analysis of retail market focused on retail chains.Abstract:
Diplomá práce se zabýva návrhen průzkumu spotřebitelského chování nakupujících v disknotních řetezcích v ČR. Návrh vychází z analýzy maloobchodního trhu zeměřenej na obchodní řetezce.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOKÁNKOVÁ, Eva. \textit{Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ahnid/.
Jak správně citovat práci
SKOKÁNKOVÁ, Eva. Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Experimentální výzkum behaviorálního chování v kooperativní hře - sobeckost, kooperace, altruismus s reálným ekonomickým dopadem
Stanislav Veselý -
Prosociální chování jako protektivní faktor vzniku rizikového chování v dospívání
Veronika KRŮPOVÁ