Učitelé základních škol, informační a komunikační technologie a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Květa Frühaufová
Bc. Květa Frühaufová
Diplomová práce
Učitelé základních škol, informační a komunikační technologie a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Primary School Teachers, Information and Communication Technology and Students with Special Educational Needs
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu učitelé základních škol, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a informační a komunikační technologie. Cílem je charakterizovat možnosti využívání informačních a komunikačních technologií u učitelů základních škol s důrazem na práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a zjistit, jak učitelé využívají informační a komunikační technologie při práci se žáky …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with the topics of primary school teachers, pupils with special educational needs and information and communication technology. The aim is to characterise the possibilities of using information and communication technology by primary school teachers with the emphasis on working with pupils with special educational needs and to find out how teachers use information and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zveřejnit od: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Meier, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÜHAUFOVÁ, Květa. \textit{Učitelé základních škol, informační a komunikační technologie a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6algt1/.
Jak správně citovat práci
Frühaufová, Květa. Učitelé základních škol, informační a komunikační technologie a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva