Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie – Bc. Sylvie Poukarová
Bc. Sylvie Poukarová
Master's thesis
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Marketing communication with a focus on generations: on the example of the Moravian Gallery
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje koncept generačního marketingu na příkladu Moravské galerie v Brně. Teoretická část popisuje marketing v neziskovém sektoru, vybrané generace a jejich spotřební chování. Dále je představena instituce MG a její marketingové oddělení. Praktická část zpracovává několik analýz a generační dotazníkový průzkum. Cílem této diplomové práce je zmapovat procesy marketingového oddělení …viacAbstract:
The thesis examines the concept of generational marketing using the case study of Moravian Gallery in Brno. The theoretical part describes marketing in the non-profit sector, selected generations and their consumer behavior. Furthermore, the institution MG and its marketing department are introduced. The practical part involves several analyses and a generational questionnaire survey. The aim of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/le9oh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Culture Management / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketingová komunikácia Hvezdárne a planetária Brno
Šimon Gál -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva
Michaela Halašková -
Hodnocení marketingové komunikace města Moravské Budějovice
Vladimír Kostelecký -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková