Využití reklamy ve výuce českého jazyka – Bc. Tereza BROŽOVÁ
Bc. Tereza BROŽOVÁ
Diplomová práce
Využití reklamy ve výuce českého jazyka
Use of Advertising in Czech Language Teaching
Anotace:
Cílem diplomové práce je odhalení praktik využívaných k tvorbě reklamy, provedení výzkumu zaměřeného na citlivost žáků k různým typům reklamních sdělení a následné navržení výukových metod a aktivit pro práci s reklamou na 2. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První část se zabývá reklamou jako formou tzv. marketingové komunikace: věnuje se historii reklamy, definuje pojmy marketingová …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to reveal practices used for creating advertising, to carry out research focused on the sensitivity of pupils to various types of advertising messages and then to design teaching methods and activities for working with advertising in the upper primary education. The thesis is divided into four chapters. The first part deals with advertising as a form of so-called marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROŽOVÁ, Tereza. Využití reklamy ve výuce českého jazyka. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Česká mediální gramotnost v době pandemie covid-19
Sebastian Bednář