Hana NOVOTNÁ
Master's thesis
Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku
Increasing customer satisfaction in small company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá ověřením faktorů, které ovlivňují zákazníkovu spokojenost. K dosažení uvedeného cíle byly použity metody pouze spokojenost, důležitost-spokojenost, diferenční analýza a multiplikativní přístup. Následovala komparace všech čtyř metod a byly určeny faktory, které je nezbytné zlepšit či zcela změnit, aby plně odpovídaly spokojenosti zákazníka, a to od objednání výrobku či služby …moreAbstract:
The diploma thesis deals with verification of factors influencing customer satisfaction. To achieve this goal only methods used were satisfaction, importance-satisfaction, differential analysis and multiplier approach. There was a comparison of all four methods and factors that need to be improved or changed to fully reflect customer satisfaction, from ordering a product or service to delivering it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Hana. \textit{Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/6anqa7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Hana. Zvýšení spokojenosti zákazníků malého podniku. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Václav Rožec -
Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač
Marie Drncová -
Marketingová strategie pro malou strojírenskou firmu
Petr Hojsák -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
Zdeněk Pěčonka