Martina OBORNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Význam corporate identity v podniku CZ Fruit

The importance of Corporate Identity in CZ Fruit Company
Anotace:
Tato bakalářská práce provádí čtenáře problematikou budování firemní identity a jejích jednotlivých součástí. Praktická část demonstruje stav korporátní identity v podmínkách českého trhu na daném podniku, v tomto případě na firmě CZ Fruit, jež se zabývá produkcí a prodejem tuzemského ovoce. Dále stávající stav zhodnocuje a navrhuje některá řešení ke zlepšení pozice na trhu, to vše v souladu s CI.
Abstract:
This bachelor thesis guides the reader through the dilemma of Corporate Identity construction and its particular components. The practical part demonstrates the state of CI in Czech conditions applied on an existing company, in this case CZ Fruit Corporation, which employs itself in a domestic fruit production and distribution. It appraises the current state and proposes some solutions for improving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 544

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OBORNÍKOVÁ, Martina. Význam corporate identity v podniku CZ Fruit. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace