Význam corporate identity v podniku CZ Fruit – Martina OBORNÍKOVÁ
Martina OBORNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Význam corporate identity v podniku CZ Fruit
The importance of Corporate Identity in CZ Fruit Company
Anotace:
Tato bakalářská práce provádí čtenáře problematikou budování firemní identity a jejích jednotlivých součástí. Praktická část demonstruje stav korporátní identity v podmínkách českého trhu na daném podniku, v tomto případě na firmě CZ Fruit, jež se zabývá produkcí a prodejem tuzemského ovoce. Dále stávající stav zhodnocuje a navrhuje některá řešení ke zlepšení pozice na trhu, to vše v souladu s CI.Abstract:
This bachelor thesis guides the reader through the dilemma of Corporate Identity construction and its particular components. The practical part demonstrates the state of CI in Czech conditions applied on an existing company, in this case CZ Fruit Corporation, which employs itself in a domestic fruit production and distribution. It appraises the current state and proposes some solutions for improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBORNÍKOVÁ, Martina. Význam corporate identity v podniku CZ Fruit. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá -
Firemní kultura a firemní komunikace
Olga Musilová