Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy NIKALCZ s.r.o. – Marek Šabata
Marek Šabata
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy NIKALCZ s.r.o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zjištění současného stavu spokojenosti dlouhodobých(klientů) a poměrně nových zákazníků firmy NIKAL s.r.o. se sídlem - Lesná 102, 671 02Šumná, s cílem odhalit z jaké příčiny vzniká retenční mezera. Na základě zjištěných údajů,navrhnout vlastní řešení pro minimalizaci vzniku retenční mezery. Práce se zaměřuje nazákazníky, kteří jsou evidování v provozovně Kotkova 710/03 …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is to find out the current satisfaction level of bothregular and new clients of NIKAL Ltd. company based in Lesná 102, 671 02 Šumná, toreveal the reason of a retention gap formation, and then, on the basis of collected data, topropose the solution how to minimize the retention gap formation. The work focuses oncustomers who are registered at the premises at 710 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6au7k5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠABATA, Marek. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy NIKALCZ s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6au7k5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management (EM) / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva