Bc. Mirka Helmová

Bakalářská práce

Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání

Mathematical preliteracy in the child's system of key competences at the end of preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem získávání klíčových kompetencí u dětí předškolního věku v souvislosti s rozvojem matematické pregramotnosti. Teoretická část popisuje matematickou pregramotnost a přináší informace o Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání spolu s jeho vztahem k matematické pregramotnosti. Pozornost je zaměřena na objasnění klíčových kompetencí v kontextu předškolního …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of acquiring key competences in preschool-aged children in connection with the development of mathematical preliteracy. The theoretical part describes mathematical preliteracy and provides information about the Framework Educational Program for Preschool Education, along with its relation to mathematical preliteracy. The attention is focused on clarifying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jana Veseláková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta