Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání – Bc. Mirka Helmová
Bc. Mirka Helmová
Bachelor's thesis
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mathematical preliteracy in the child's system of key competences at the end of preschool education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem získávání klíčových kompetencí u dětí předškolního věku v souvislosti s rozvojem matematické pregramotnosti. Teoretická část popisuje matematickou pregramotnost a přináší informace o Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání spolu s jeho vztahem k matematické pregramotnosti. Pozornost je zaměřena na objasnění klíčových kompetencí v kontextu předškolního …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of acquiring key competences in preschool-aged children in connection with the development of mathematical preliteracy. The theoretical part describes mathematical preliteracy and provides information about the Framework Educational Program for Preschool Education, along with its relation to mathematical preliteracy. The attention is focused on clarifying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bcbvt/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Veseláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELMOVÁ, Mirka. \textit{Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6awhrd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school Teacher Training / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Development of key competencies using simulations
Zuzana Štrochová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Učitelská kompetence absolventů vysokých škol se sportovní profilací
Martin Polách -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová