Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání – Bc. Mirka Helmová
Bc. Mirka Helmová
Bakalářská práce
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mathematical preliteracy in the child's system of key competences at the end of preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem získávání klíčových kompetencí u dětí předškolního věku v souvislosti s rozvojem matematické pregramotnosti. Teoretická část popisuje matematickou pregramotnost a přináší informace o Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání spolu s jeho vztahem k matematické pregramotnosti. Pozornost je zaměřena na objasnění klíčových kompetencí v kontextu předškolního …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of acquiring key competences in preschool-aged children in connection with the development of mathematical preliteracy. The theoretical part describes mathematical preliteracy and provides information about the Framework Educational Program for Preschool Education, along with its relation to mathematical preliteracy. The attention is focused on clarifying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bcbvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Veseláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Development of key competencies using simulations
Zuzana Štrochová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Učitelská kompetence absolventů vysokých škol se sportovní profilací
Martin Polách -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová