Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study) – Samed Sentürk
Samed Sentürk
Bakalářská práce
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout lepší porozumění toho, jak se event marketing používá jako propagační nástroj. Ukázat skutečné výhody a nevýhody. Analýza procesu plánování event marketingu, komunikace před, po a během eventu. Jak nové nástroje marketingové komunikace se používají při event marketingu, nové trendy v digitálním světě a o interakci s potenciálními zákazníky ve všech krocích plánování eventu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to provide a better understanding of how event marketing is used as a promotional tool. To show real advantages and disadvantages. Analysis of planning process of an event, pre-event, and communication, during the event and after event communication. How new tools of marketing communication are used in event marketing, new trends in digital world and interaction with potential …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lwa01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti
Ivana Borovková -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann