Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce – Petra HUBÁČKOVÁ
Petra HUBÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
Market position of a private label
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj vlastních značek maloobchodního řetězce. Dílčím cílem je zjistit postoje spotřebitelů k privátním značkám na území České republiky a dále zjistit jejich názory na privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro tuto práci byl vybrán maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to suggest how to improve private labels development in the selected retail trade. The partical aims are find out how consumers perceive private labels and what is their place in the market. This thesis is devided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part is focused on terms like private label, brand, marketing research etc. Practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBÁČKOVÁ, Petra. Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet
Lukáš PECH -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová
Názov
Vložil
Vložené
Práva