Kristýna Pavlů

Master's thesis

Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha

Marketing of the music festival Dvořák’s Prague
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky …more
Abstract:
This thesis focuses on marketing activities of the classical music festival Dvořák's Prague. Its goal is to analyze the advertising and other marketing activities of Dvořák's Prague in detail. On these bases recommendations on how to increase the knowledge of the festival will be proposed. The thesis is divided into two parts. In the first part the thesis focuses on theoretical points related to marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2012
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Lenka Kubíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33388