Kristýna Pavlů
Master's thesis
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Marketing of the music festival Dvořák’s Prague
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing activities of the classical music festival Dvořák's Prague. Its goal is to analyze the advertising and other marketing activities of Dvořák's Prague in detail. On these bases recommendations on how to increase the knowledge of the festival will be proposed. The thesis is divided into two parts. In the first part the thesis focuses on theoretical points related to marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33388
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2012
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Lenka Kubíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Využitie sociálnych sieti v marketingu v spoločnosti Prusa Research
Miroslav Boldiš -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva