Bc. Kateřina VLČKOVÁ

Bachelor's thesis

PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

PR strategy of brand Kleenex and its publicity potential in selected titels
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou PR strategie značky Kleenex a určením míry jejího potenciálu publicity ve vybraných titulech. Pozornost je zaměřena na komunikaci firem v segmentu papírových hygienických potřeb a techniky firemní komunikace s důrazem na media relations a publicitu značky. V práci je analyzována publicita značky dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a …viac
Abstract:
This Bachelor thesis deals with an analysis of PR strategy of Kleenex brand and identifies the potential publicity measure in selected titles. Particular attention is paid to corporate communications in the segment of paper tissues and other hygienic tools and techniques of corporate communications with emphasis on media relations and brand publicity. The brand publicity is based on my own judgement …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10540

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Václav Svoboda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLČKOVÁ, Kateřina. PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.