PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech – Bc. Kateřina VLČKOVÁ
Bc. Kateřina VLČKOVÁ
Bakalářská práce
PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech
PR strategy of brand Kleenex and its publicity potential in selected titels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou PR strategie značky Kleenex a určením míry jejího potenciálu publicity ve vybraných titulech. Pozornost je zaměřena na komunikaci firem v segmentu papírových hygienických potřeb a techniky firemní komunikace s důrazem na media relations a publicitu značky. V práci je analyzována publicita značky dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with an analysis of PR strategy of Kleenex brand and identifies the potential publicity measure in selected titles. Particular attention is paid to corporate communications in the segment of paper tissues and other hygienic tools and techniques of corporate communications with emphasis on media relations and brand publicity. The brand publicity is based on my own judgement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLČKOVÁ, Kateřina. \textit{PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/6bclok/.
Jak správně citovat práci
VLČKOVÁ, Kateřina. PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie tiskového mluvčího
Marcela Svobodová -
Dezinformace jako komunikační strategie bulvárního tisku
Lukáš Kudláček -
Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010
Pavla Nováková -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Zásady media relations
Kristýna Petrová