Webová aplikácia pre zobrazenie 3D modelov – Dušan Mikoláš
Dušan Mikoláš
Bakalářská práce
Webová aplikácia pre zobrazenie 3D modelov
Webová aplikace pro zobrazení 3D modelů
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací možností zobrazování 3D modelů v prostředí webových prohlížečů pomocí technologie WebGL. V rámci práce vznikla aplikace pro firmu Mikoláš - Kamenár s. r. o., jejíž použití má zlepšit prezentaci kamenických výrobků a zrychlit komunikaci se zákazníkem. Tato aplikace byla testovaná na různých počítačových sestavách pro zjištění náročnosti a použitelnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with design and implementation of display possibilities of 3D models within web browser using WebGL technology. In this thesis application for the company Mikoláš - Kamenár s. r. o. was created, which usage is expected to improve presentation of stone industry goods and speed up communication with customer. Various computer systems were used for performance and availability …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou možností zobrazovania 3D modelov v prostredí webových prehliadačov pomocou technológie WebGL. V rámci práce vznikla aplikácia pre firmu Mikoláš - Kamenár s. r. o., ktorej použitie má zlepšiť prezentáciu kamenárskych výrobkov a zrýchliť komunikáciu so zákazníkom. Táto aplikácia bola testovaná na rôznych počítačových zostavách pre zistenie náročnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Zídek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti integrace WebGL knihoven s moderními frontend frameworky
Jan Pecha -
Zobrazení 3D modelů s využitím WebGL
Jan Kváš -
WebGL Earth
Petr Sloup -
Faster WebGL Graphics
David Hrachový -
WebGL aplikace pro otáčení stránek v prohlížečce knih
Daniel Sečík -
Interaktivní 3D grafika s WebGL
Lukáš MÁČE -
Moderní fyzikální enginy pro WebGL
Milan Šebela -
Monitorování a analýza tvaru lebky pomocí WebGL
Lukáš KOZÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva