Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy – Bc. Zuzana Kuběnková
Bc. Zuzana Kuběnková
Diplomová práce
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Promotion and increasing of sales in small/family company
Anotace:
Diplomová práce je tematicky rozdělena do tří částí. V první části se autorka zabývá teoretickými východisky, druhá část je věnována praktickému zaměření sloužícímu ke zjištění současného stavu společnosti ISCAREX. Výstupem práce jsou návrhy a doporučení možností podpory, které by vedly ke zvýšení prodeje.Abstract:
The dissertation is thematicaly divided into three parts. In the first part, the author focuses on theoretical solutions and the second part is focused on practical specialisation servis for finding out the current state of the ISCAREX company. The output of this work are the suggestions and recommendations of ways of support that would lead to the sale increase.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/msyop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Martin Filipi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Personal and Professional Competence Management: An Interdisciplinary Exploration of the Concepts of Willpower and Tenacity, Tools to Enhance Them in a Commercial Environment
Daniel Seifert