Význam arteterapie pro rozvoj osobnosti jedince s postižením zraku – Veronika WOHNIGOVÁ
Veronika WOHNIGOVÁ
Bachelor's thesis
Význam arteterapie pro rozvoj osobnosti jedince s postižením zraku
The meaning art therapy for the development of individual personality with visual impairment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá významem arteterapie pro rozvoj osobnosti jedince s postižením zraku. Arteterapie patří mezi expresivní terapie. Cílem arteterapie je pomocí výtvarného umění změnit klientovo chování, myšlení a emoce. Základním diagnostickým prostředkem v arteterapii je kresba. Výhodou arteterapie je schopnost každého jedince se určitým způsobem výtvarně vyjadřovat. Arteterapie u osob zrakově …viacAnotácia:
jako podnět k rozšíření vzdělávací nabídky institucím, které se zabývají uvedenou cílovou skupinou. Výsledky, které bakalářská práce přinesla, mohou sloužit jako návrh ke zpracování podmínek pro všestranný rozvoj smyslů u osob se slabozrakostí nebo jako námět k vypracování reálného využití Axmanovy techniky modelování v praxi.Abstract:
The objective of this study is to identify the influence of art therapy on personality development of visually impaired individuals. Art therapy - an expressive therapy - is aimed at changing the behavior, thinking and emotions of a person with the use of art. Drawing is the basic diagnostic means in art therapy. The advantage of such form of therapy is that every individual is to some extent capable …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zverejniť od: 4. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radka PRÁZDNÁ, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOHNIGOVÁ, Veronika. \textit{Význam arteterapie pro rozvoj osobnosti jedince s postižením zraku}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6btea3/.
Jak správně citovat práci
WOHNIGOVÁ, Veronika. Význam arteterapie pro rozvoj osobnosti jedince s postižením zraku. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Sociální poradenství pro osoby se zrakovým znevýhodněním na Opavsku
Hřivnáčová Hřivnáčová -
Kompetence sociálních pracovníků v souvislosti s agendou příspěvku na zvláštní pomůcku se zaměřením na kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením
Veronika ZEMANOVÁ -
Osoby se zrakovým postižením, jejich možnosti studia hudby a uplatnění jako učitelů hudby
Martina Janková -
Zajišťování prostředků na pořízení kompenzačních pomůcek pro osoby se zrakovým postižením
Jana Nerudová -
Asistivní technologie a pomůcky pro osoby se zrakovým postižením
Radim Paseka -
Sebeobranné modelové situace pro osoby se zrakovým postižením
Robert Puda -
Charakteristika procesu individuálního plánování při spolupráci osoby se zrakovým postižením se střediskem výcviku vodicích psů v rámci registrované služby sociální rehabilitace
Jitka Lejčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva