Postoje žáků k Anglickému jazyku a jeho studiu – Bc. Tereza GOLČÁKOVÁ
Bc. Tereza GOLČÁKOVÁ
Diplomová práce
Postoje žáků k Anglickému jazyku a jeho studiu
Learners´ attitudes towards English and learning English
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na postoje žáků k Anglickému jazyku a učení se Anglickému jazyku. Teoretická část se nejprve věnuje současnému stavu Anglického jazyka ve světě ve spojitosti s výukou Anglického jazyka jako jazyka cizího. Dále se teoretická část zabývá postoji žáků a jejich vlivu v procesu učení se Anglickému jazyku jako cizímu jazyku. Výzkum byl realizován pomocí strukturovaného rozhovoru …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of learners´ attitudes towards English and learning English. The thesis provides an examination of the current role and status of English in the world. Then it focuses on learners´ attitudes towards English as a foreign language and the process of learning it. The main purpose of the paper is to explore such learners´ attitudes. The conducted research realized with 9th …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOLČÁKOVÁ, Tereza. Postoje žáků k Anglickému jazyku a jeho studiu. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství ruského jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Postoj veřejnosti k dospělým lidem se specifickými poruchami učení
Alena GREGOROVÁ -
Postoje žáků k angličtině a učení se anglickému jazyku
Markéta MÜLLEROVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová