Bc. Lenka Jungová

Bakalářská práce

Využití internetového marketingu v cestovním ruchu

Use of Internet Marketing in Tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti cestovního ruchu, se zaměřením na marketingovou komunikaci destinace. Primárním cílem bylo zjistit, jaké jsou aktuální trendy internetového marketingu směrem k využití v cestovním ruchu. Byly analyzovány současné prostředky marketingové komunikace destinační agentury pro Karlovarský kraj a navržena komunikační kampaň s doporučením …více
Abstract:
The bachelor thesis concerns the use of the internet marketing in the sphere of tourism with a focus on the marketing communication of a particular destination. The primary objective was to determine what are current trends in the internet marketing with regards to its use in tourism. The actual means of the marketing communication of the destination agency for the Karlovy Vary Region were analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní