Využití internetového marketingu v cestovním ruchu – Bc. Lenka Jungová
Bc. Lenka Jungová
Bachelor's thesis
Využití internetového marketingu v cestovním ruchu
Use of Internet Marketing in Tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti cestovního ruchu, se zaměřením na marketingovou komunikaci destinace. Primárním cílem bylo zjistit, jaké jsou aktuální trendy internetového marketingu směrem k využití v cestovním ruchu. Byly analyzovány současné prostředky marketingové komunikace destinační agentury pro Karlovarský kraj a navržena komunikační kampaň s doporučením …viacAbstract:
The bachelor thesis concerns the use of the internet marketing in the sphere of tourism with a focus on the marketing communication of a particular destination. The primary objective was to determine what are current trends in the internet marketing with regards to its use in tourism. The actual means of the marketing communication of the destination agency for the Karlovy Vary Region were analysed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dzoel/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková