Bc. Tomáš Svoboda

Bakalářská práce

Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY

Trends in marketing communication and their implementation in the company XY practices
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti xy je představení trendů marketingové komunikace včetně marketingu internetového v souvislosti s jejich využitím v malé rodinné firmě. V teoretické části jsou analyzovány pojmy marketing, marketingová komunikace, nástroje offline a online marketingové komunikace, internetový marketing, značka rodinné …více
Abstract:
The thesis „Trends in marketing communication and their implementation in the company's XY practices“ focuses on the introduction of trends in marketing communication including Internet marketing and their uses in small family business. The theoretical part analyzes the concepts of marketing, marketing communication, online and offline marketing communication tools, internet marketing and a family …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní