Bc. Ondřej Štryncl

Bachelor's thesis

Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci

Marketing study of sport equipment - climbing wall Technical university of Liberec.
Abstract:
Cílem marketingové studie lezecké stěny Technické univerzity v Liberci bylo navrhnutí zlepšení provozu. Práce obsahuje přehled lezeckých stěn se srovnatelnými parametry, tzn. stěnu na Julisce, Třebešíně a lezeckou arénu v Jablonci nad Nisou. Tyto stěny byly porovnány se stěnou TU v Liberci. Pro zjištění aktuální situace lezecké stěny TU v Liberci bylo provedeno anketní šetření a dílčí průzkum. Výzkumný …more
Abstract:
Aim of this marketing analysis of climbing wall in Technical University of Liberec is suggestion of service improvement. Thesis includes overview of other climbing walls with similar attributes with the one in TUL. These climbing walls are Na Julisce, na Trebesin and wall in Jablonec nad Nisou arena. These walls were compared with the one in Technical University of Liberec. For research of actual situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013
Accessible from:: 26. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2013
  • Supervisor: Mgr. Radim Antoš

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štryncl, Ondřej. Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.7.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 7. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN