Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku – Nina Jeřábková
Nina Jeřábková
Bakalářská práce
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Green marketing and its impact on consumer behaviour of generation Z with focus on the cosmetics
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Green Marketingu na generaci Z při nákupu kosmetiky. Za pomoci hloubkových rozhovorů a online dotazníku hledá odpovědi na otázky jako, co je pro generaci Z nejdůležitější aspekt udržitelné kosmetiky, jak je Green Marketing touto generací vnímán a jaké je povědomí o strategiích Green Marketingu a Green Washingu. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy a …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of Green Marketing on Generation Z when purchasing cosmetics. Using in-depth interviews and an online questionnaire, it seeks answers to questions such as what is the most important aspect of sustainable cosmetics for Generation Z, how is Green Marketing perceived by this generation, and what is the awareness of Green Marketing and Greenwashing strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92175
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing
Ivana Knežević -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Contemporary green marketing strategies
Kudube Mary Molete -
Využití green marketingu v oblasti módního retailu
Dominika Koblížková -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová