Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd – Bc. Jan KOHOUT
Bc. Jan KOHOUT
Diplomová práce
Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd
Teaching methods in lessons of social studies and their perception by teachers and pupils.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktivizačními výukovými metodami v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd. Práce se dále se zabývá tím, jak lze rozvíjet klíčové kompetence. Součástí práce jsou přípravy aktivit do hodin výchovy k občanství na 2. stupni základní školy.Abstract:
The thesis focuses on activating teaching methods in lessons of civics and social studies. The thesis also focuses on, how can we develope key competences. Part of the thesis are preparations for activites in civis education at the elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHOUT, Jan. Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Politická filozofie F.A. Hayeka v procesu výuky základů společenských věd
David Ripel -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva